Onze eerste dag

16 november 2013 - Kell am See, Duitsland

Beste volgers,

Het is nu zaterdagavond en buiten is het 2 graden Celsius.

Binnen is het lekker warm, want ik heb wat houtblokjes gekloofd en nu brandt de openhaard.

Gisteren zijn wij om 17.00 uur in het park aangekommen. Wij zijn via Arnhem , Nijmegen, Venlo en Monchengladbach richtig Trier bereden. Onderweg hadden wij ter hoogte van Stadtkyll in de file gestaan. Vandaag heben we eerst wat broodjes gebakken voor het ontbijt. Daarna  heben wij den körte Wandelung gemacht in de bossen rond het park.  Zo kon Cora zien hoe het is om in de heuvels te wandelen.  Op de terugweg hebben wij in het winkelte  wat verse groente gehaald voor de pasta.  Later in de middag hebben wij met de auto nog een korte toertocht genaakt over de heuvels en door de diepe dalen zo is het voor Cora niet te vermoeiend. Vanavond hebben wij lekkere verse pasta gegeten.

Wij bekijken per dag wat we gaan ondernemen, dit is afhankelijk van het weer.

Wij wensen iedereen een prettig weekend toe.