Maandag Cora een rustdag René een korte wandeling

25 november 2013 - Leiwen, Duitsland

Beste volgers,

Vandaag heeft Cora een rustdag genomen en is in het huisje haar gangetje gegaan. Het was 2 graden Celsius, dus mooie temperatuur voor een korte wandeling Ik had beloofd om tussen 16.00 uur en16.30 terug te zijn. Het is een mooie omgeving voor korte en lange wandeling. Op de mobiel heb ik de app. van komoot. Met deze app. kan je de route opnemen en tevens foto's maken. Ook hebt je de mogelijkheid voor offline kaarten. Dus kan je tijdens de wandeling zien waar je bent en welke wandelpaden er zijn. Het eerste uurtje voerde mij door de bossen naar beneden.

Langzaam kwamen de eerste wijnvelden in zicht. Na ruim een uurtje lopen kwam ik tussen de wijnvelden bij een klein kerkje.

Vanaf het kerkje voert het pad steigend tussen de wijnvelden richting de bossen.

Met af en toe een mooi uitzicht het dal in.

Na een lange klim en het hertekamp

was ik om  16.15 na ruim 9 kilometer weer thuis.